من و تصمیم... کنفرانس تحقیقات بازاریابی

خرید بک لینک

دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی - هتل المپیک تهران - 20بهمن1394

تقریبا6ماه از حضورم در مارکتینگ میگذرد. با چه اشتیاق و شعف و تلاشی به واحد تازه شرکت منتقل شدم. ذهنیت من فضای پژوهشی و پرشوری بود که انتظار مرا می کشید. اما روزها و روزها گذشت و فضای کسالت بار و تکراری آن تغییر نکرد.

اما من پا پس نکشیدم! برنامه ای بلندمدت و زمان بندی شده برای خودم ریختم. تصمیم گرفتم برای ارتقای مهارتهای خودم دست بکار شوم. فعالیت هایم را درچند بخش دسته بندی کردم:

*علمی ، تحصیلی

*اینترنت و شبکه های مجازی

*کاری،تجربی

*ارتباطات مفید از طریق سمینارها،کنفرانسهاو همایش های مرتبط

اما در این بین مشکلات زیادی سر راهم بود. به لحاظ مالی با انتقال از سرپرستی پخش به کارمندی مارکتینگ و اضافه شدن برخی هزینه ها مانند ایاب و ذهاب و... ،به شدت تحت فشار بودم. مشکل بعدی هم سازمان و فرهنگ شرکت بود ، طوری که استفاده اینترنت مرا مستقیم به مدیرعامل گزارش کرده بودند! و اینکه فعالیت های من به شدت طرد و حتی تحقیر میشد!

اکنون چندی است برنامه هایم را شروع به اجرا کرده ام. سخت اما شیرین!

*در زمینه علمی تحصیلی ارشد مدیریت اجرایی قبول شدم و همچنین به مطالعه نحوه تحقیق و مقاله نویسی و... مشغولم.

*در فضای مجازی از طریق وبلاگ ، لینکدین و تلگرام تمرین و یادگیری "ای مارکتینگ" ، "محتواسازی" و... دارم.

*در زمینه کاری به "تحقیقات بازار" مشغولم و به تدریج سعی میکنم تحقیقات و گزارش هایم علمی ، اصولی و حرفه ای بوده ، روایی بیشتر داشته باشد.

*در سمینارها ،کنفرانسها و... مرتبط شرکت میکنم تا با بزرگان این حوزه و اندیشه ها و یافته های جدید آشنا شوم.این موارد را با وسواس انتخاب میکنم. چون هزینه کردنش سخت هست سعی میکنم بهترین و مثمرثمرترین ها را انتخاب کنم و بهترین استفاده را هم ببرم.

امروز بعضی ها ضمن احوالپرسی و آشنایی ، میپرسیدند از کدام شرکت آمده ای؟ جوابی نداشتم! یا از کدام دانشگاه؟ باز جوابی نداشتم!

با چند نفر رفتیم مقاله ها رو تو سالن جنبی ببینیم. بعد اینکه مقالات رو دیدیم و عنوان مقاله من رو هم. یکی پرسید : روی چه محصولی از کدوم شرکت این مطالعه رو انجام دادی؟ و من گفتم روی یک محصول جدید یک شرکت! و طفره رفتم!

دوست داشتم آزاد و رها ، آنطور که میخواستم مقاله ام رو مینوشتم و حتی پرزنتش میکردم! بلند میگفتم از کدام شرکت آمده ام! از کدام دانشگاه آمده ام!

اما من از طرف هیچ کسی نیامده بودم و حتی مقاله رو هم به علت اینکه در شرکت حاشیه ساز نشود با تعدیل و... فرستاده بودم. انتظار پذیرش هم نداشتم ولی به دلیل رعایت اصلوب علمی پذیرش شده بود.

MarketResearcher...

ما را در سایت MarketResearcher دنبال می‌کنید

برچسب: من تصمیم دارم, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 1:31

صفحه بندی